Ce să întrebi o firmă de mutări

0
sursa foto: findfloridamoving.com/
sursa foto: findfloridamoving.com/
sursa foto: findfloridamoving.com/

Daca esti in plin proces de relocare a locuintei sau biroului atunci trebuie sa stii ca una dintre cele mai importante etape este gasirea unei companii de incredere, lucru  esential pentru a realiza o mutare de succes.

Firma MoingBox are o serie de sfaturi despre ce intrebari sa puneti unei companii de mutari si relocari si cum sa incepeti realizarea unei estimare de costuri.

Pune intrebarile potrivite

 

Sunt unele intrebari pe care trebuie sa le puneti fiecarei companii de mutari si anume:

Are asigurare pentru bunuri in caz de accident (CMR)? Aici mai pune una, doua intrebari. Acestea sunt cerinte legale, pe care fiecare companie de mutari ar trebui sa le aiba. Cu ce entitati sau organizatii civice sunt ele afiliate?

Urmatoarea intrebare importanta care se pune este daca echipa si angajatii companiei au fost verificati si testati pentru narcotice si alte substante de acest gen. Acestea sunt intrebari importante, deoarece acesti oameni vor fi cei care se vor ocupa de manipularea electronicelor si electrocasnicelor, mobilierului dar si de alte bunuri valoroase ale familiei.

Fiecarei companii ar trebui sa i se ceara sa furnizeze referintele de la mutari similare din trecut. Si, in final, pentru a evita riscul unei escrocherii, este important sa intrebati de cat timp compania este in afaceri.

Privitor la estimare

Atunci cand se face o estimare de cost, exista alte intrebari importante de pus unei companii de mutari. In primul rand, este important sa intrebam daca oferta de cost pentru serviciile solicitate este finala, ceea ce inseamna ca pretul nu se poate schimba decat daca sunt adaugate noi operatiuni si activitati. Daca o estimare nu este finala, pretul ar putea creste sau scadea in functie de greutatea transportului si serviciilor din ziua mutarii efective.

Urmatoarea intrebare este daca evaluarea este inclusa in estimare sau este gratuita. Firma de mutari MovingBox asigura evaluari grauite si reale, in mai putin de 2 ore de la efectuarea apelului telefonic. Acest serviciu are un dublu rol: contactul clientului cu firma ce urmeaza sa ii mute lucrurile si bunurile personale, dar si posibilitatea de a evalua toate variabilele existente intr-un proces de relocare. Astfel se pot observa caile de acces, distanta pana la locul unde va stationa camionul, existenta si dimensiunile liftului, dificultatea la demonare, volumul si greutatea mobilierului etc. Evaluarea este similara cu o asigurare pentru mutare, chiar daca din punct de vedere tehnic nu este o asigurare. Toate companiile de mutari sunt obligate sa ofere un cost de asigurare, dar este intotdeauna recomandat ca un client sa primeasca o evaluare completa pentru a se asigura impotriva deteriorarii sau pierderii bunurilor. Unele mutari includ evaluare completa si altele nu, de aceea este important sa intrebati.

In final, este important sa intrebati care va fi durata mutarii. Atunci cand mutarile sunt intre orase, cele mai multe companii vor oferi o fereastra de cateva zile pentru livrare. Este important, prin urmare, sa se ia in considerare acest lucru si clientul sa inteleaga ca ar putea fi taxat suplimentar pentru depozitare temporara sau sa apara alte costuri.

“In cele din urma , totul se rezuma la a gasi o companie de mutari in care puteti avea incredere„, explica Daniel Ene, CEO & Founder MovingBox. ” Mutarea este stresanta si doriti sa va asigurati ca oamenii care se ocupa de manipularea celor mai valoroase bunuri ale dumneavoastra sunt de incredere si capabili.”

Pentru mai multe sfaturi despre mutari, vizitati la blog-ul companiei http://movingbox.ro/blog/

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.